udžbenički komplet za prirodu i društvo u prvom razredu osnovne škole
Udžbenički komplet uz kojeg je istraživanje svijeta izazov i zabava.
Sadržaji u udžbeniku usmjereni su prema istraživačkoj nastavi i iskustvenom učenju, a primjeri i zadatci potiču primjenu problemske nastave.
radni udžbenik, radna bilježnica, nastavni listići, audiozapisi nastavnih jedinica, materijali za pomoć u učenju, u digitalnom dodatku moguće je tekstove prebaciti u font za disleksiju
izvedbeni godišnji i mjesečni planovi, prijedlozi priprema, prezentacije, prijedlozi igara i aktivnosti
audiozapisi nastavnih jedinica koji uz tekst prate čitanje, sadržaji za proširivanje gradiva te poveznice s međupredmetnim temama, videolekcije i prezentacije u PowerPointu s osnovnim i proširenim sadržajima, različiti kvizovi, zadatci i igre, brojne galerije slika, pojmovnik
Cjelovit sustav udžbenika obogaćenih dodatnim digitalnim sadržajima učenicima pomaže u uspješnom ostvarivanju ishoda,a učiteljima omogućuje jednostavnu pripremu nastave.
Učiteljima su na raspolaganju udžbenik u PDF-u, obogaćenja koja su pripremili urednici i autori Školske knjige te brojni sadržaji kojima učitelji samostalno mogu obogatiti sadržaj udžbenika.
Jedinstveni digitalni priručnik obogaćen je višemedijskim materijalima, aplikacijama i alatima uz koje učitelji mogu prilagoditi nastavu potrebama učenika.
Na svoj pametni telefon ili tablet preuzmete aplikaciju e-sfera u Trgovini Play ili servisu App Store. Očitajte kodove koji se nalaze na stranicama udžbenika i otvarite dodatne digitalne sadržaje.
Udžbenici Školske knjige pouzdan su temelj i polazište za nove načine učenja. Napisali su ih vrhunski stručnjaci - znanstvenici i praktičari na temelju dugogodišnjeg iskustva u nastavi te u skladu s novim mogućnostima i tehnologijama.
Snježana Bakarić Palička, Sanja Ćorić Grgić, Ivana Križanac (OŠ Brodarica, Šibenik), dr. sc. Žaklin Lukša (Gimnazija Čakovec)
Obilježja udžbeničkog kompleta
U udžbenik su uvrštena nova područja propisana kurikulumom – Organiziranost prirode, Energija i Organiziranost različitih zajednica.
Sadržaji u udžbeniku usmjereni su prema istraživačkoj nastavi i iskustvenom učenju, a primjeri i zadatci potiču primjenu problemske nastave.
Metodičkim pristupom te uzimajući u obzir zadovoljavanje odgojno-obrazovnih ishoda, učenik je stavljen u središte procesa učenja te ima aktivnu ulogu u učenju.
Tijekom školske godine učenici rade projekte vezane za nastavne teme i na kraju godine slažu Moju osobnu mapu s pomoću koje ponavljaju dijelove naučenoga gradiva.
U udžbeniku, radnoj bilježnici te dodatnim digitalnim sadržajima posebno su istaknute međupredmetne teme propisane kurikulumom.