hrvatska čitanka za peti razred osnovne škole
Omiljena čitanka uz koju će učenici promišljati, istraživati, rješavati probleme, stvarati i razvijati čitateljske kompetencije.
Čitanka je izmijenjena u odnosu na dosadašnju čitanku Snaga riječi novim tekstovima i novim rubrikama koje su usustavljene prema Bloomovoj taksonomiji: razumijevanje, primjena, analiza i stvaralaštvo, te razvoju četiriju jezičnih djelatnosti: govorenje, slušanje, čitanje i pisanje.
čitanka, dodatni digitalni sadržaji, građa laka za čitanje, nastavni listići za pomoć u učenju, font za disleksiju
godišnji i mjesečni izvedbeni plan, tematsko planiranje, novi obrazac pripreme, prijedlozi aktivnosti, prezentacije, razrada odgojno-obrazovnih ishoda, razrade teme, aktivnosti strategije i metode
osmišljeni su za razvijanje višestruke pismenosti (komunikacijsko-funkcionalne, čitalačke i međukulturne), svrhovita upotreba informacijsko-komunikacijske tehnologije u funkciji obrazovnih ishoda, zvučni zapisi svih tekstova, dodatni neknjiževni tekstovi uz pitanja prema PISA testiranju, različite igre i kvizovi za ponavljanje i provjeru znanja, poticajni stvaralački zadatci, zadatci za poticanje kritičkog mišljenja
Udžbenici Školske knjige pouzdan su temelj i polazište za nove načine učenja. Napisali su ih vrhunski stručnjaci - znanstvenici i praktičari na temelju dugogodišnjeg iskustva u nastavi te u skladu s novim mogućnostima i tehnologijama.
Anita Šojat (OŠ Ljudevita Gaja, Osijek)
Obilježja udžbeničkog kompleta
Čitanka je izmijenjena u odnosu na dosadašnju čitanku Snaga riječi novim tekstovima i novim rubrikama koje su usustavljene prema Bloomovoj taksonomiji: razumijevanje, primjena, analiza i stvaralaštvo, te razvoju četiriju jezičnih djelatnosti: govorenje, slušanje, čitanje i pisanje.
Čitanka je strukturirana u devet cjelina, a svaka cjelina sadrži projektni zadatak za međupredmetne teme. Posebna ikona uz rubrike označuje gdje se sve nalaze zadatci za primjenu tehnologije i razvoj medijske pismenosti.
Projektni zadatci u čitanci potiču stvaralaštvo i kreativnost, odabir tekstova potiče razvijanje čitalačke pismenosti i ljubavi prema čitanju, a sadržaji pomažu jačanju osobnih kompetencija za život.