udžbenički komplet za kemiju u sedmom razredu osnovne škole
Udžbenički komplet koji potiče učenike na istraživanje, samostalni rad i primjenu stečenog znanja.
Sadržaji u udžbeniku razrađeni su prema temeljnim kemijskim konceptima (Tvari, Promjene i procesi, Energija, Prirodoznanstveni pristup), a učenje i poučavanje temelje se na kombinaciji odgojno-obrazovnih ishoda iz različitih koncepata, tj. na jednom sadržaju omogućena je realizacija više ishoda iz istoga ili različitih koncepata.
udžbenik, radna bilježnica, ispiti znanja
izvedbeni godišnji i mjesečni planovi, prijedlozi priprema, prezentacije, prijedlozi aktivnosti
snimke pokusa, provjere znanja (kvizovi), galerije slika, pojmovnik, poveznice na članke na Školskom portalu koji su stavljeni u funkciju ostvarivanja odgojno-obrazovnih ishoda, poveznice na interaktivne simulacije koje potiču na istraživanje, samostalni rad i primjenu stečenog znanja
Udžbenici Školske knjige pouzdan su temelj i polazište za nove načine učenja. Napisali su ih vrhunski stručnjaci - znanstvenici i praktičari na temelju dugogodišnjeg iskustva u nastavi te u skladu s novim mogućnostima i tehnologijama.
Sanja Lukić (OŠ Malešnica, Zagreb), Ivana Marić Zerdun (OŠ Trilj, Trilj), Nataša Trenčevska (OŠ Veli Vrh, Pula), Marijan Varga, Sonja Rupčić Petelinc (Prirodoslovna škola Vladimira Preloga, Zagreb)
Obilježja udžbeničkog kompleta
Sadržaji u udžbeniku razrađeni su prema temeljnim kemijskim konceptima (Tvari, Promjene i procesi, Energija, Prirodoznanstveni pristup), a učenje i poučavanje temelje se na kombinaciji odgojno-obrazovnih ishoda iz različitih koncepata, tj. na jednom sadržaju omogućena je realizacija više ishoda iz istoga ili različitih koncepata.
Uvod u svaku cjelinu počinje motivacijskim zadatcima koji su namijenjeni raspravi, a motivacijski tekstovi s pitanjima nalaze se na početku svake nastavne jedinice (teme). Rubrike „Doznaj više“ i „Istraži“ potiču učenike na istraživanje, samostalni rad i primjenu stečenog znanja.
Kroz pokuse, mjerenja, primjenu matematičkih vještina te prikazivanje podataka tablicama i grafovima naglašen je koncept „Prirodoznanstveni pristup“.
U udžbeniku su obrađene i međupredmetne teme iz Održivog razvoja, Zdravlja, Građanskog odgoja i Uporabe IKT-a.